en söndag som denna

Söndag igen. Varför går veckan så snabbt? Minns att jag förra söndagen satt och ville att det skulle bli fredag kväll så skolan var över, och sen passerade veckan på två sekunder, och nu är det söndag igen... Usch. Det positiva är väl ändå att det bara är fem dagar kvar av skolan nu innan höstlovet, skitskönt. Det betyder också att Terese kommer om åtta dagar, YAY! Fast vi kommer väl säkert tröttna på varann efter en hel vecka tillsammans, hahahah. Det är också nio dagar kvar till min läkarundersökning... Och sen kan jag skicka in min ansökan om allt går som smort!!!!! TaAAAGGGGGGG!

Hur som helst, just nu sitter jag med spanskan som ska skickas in innan lektionen imorgon; vi ska skriva ett påhittat CV och ett personligt brev. På spanska.......... Amen tja. Aja vi får väl se hur det går, känner redan av att den här kursen kommer vara extremt mycket svårare än Spanska 3.... hjälp.

Nämnde jag förresten att jag glömde mina älskade Urbanears hos pappa i söndags???? 
Jag gjorde det och kan knappt överleva utan dem, är ju dom jag använder när jag sitter vid datorn, plockar in och ut ur diskmaskinen och bara allmänt dräller omkring här hemma...

Här får ni en bild på mitt fina arbete än så länge, ska fortsätta nu så jag slipper göra det hemma hos pappa ikväll. 
Publicerat den / AnsökningsprocessenLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!