so this is what it feels like being in the right place at the right time

Idag kom det äntligen snöööööööööö! ♥ I alla fall, idag var en ganska seg dag, men när är onsdagar inte det? Går från 8.20 till 16.20 så man är lite sliten när man kommer hem. På MSK:n innan lunchen idag kände jag att varje gång jag blinkade slumrade till i ca 0,0000001 nanosekund men så kan det gå... Haha kändes jätteskumt för hade verkligen kunnat somna där i stolen om jag hade velat, ehehe.
 
Hur som helst, till något helt annat så slutade värmen att fungera hemma hos pappa igår eftermiddag, så de senaste två dagarna har bestått av hutter och åtta lager kläder... Nästan i alla fall. Känns faktiskt lite skönt att vara hemma hos mamma igen på grund av det, hihi. 

Hur går det på ansökningsfronten då? Jodå det börjar närma sig (igen...). Hade med kameran till skolan både igår och idag så har tagit en massamassamassa foton så jag och Vickan hade något att välja på, haha. Har dessutom tagit lite bilder på mig tillsammans med min katt som jag kanske ska skicka med, men ska ta fler på lördag när det är ljust ute. Då tänker jag även ta bilder på mig i stallet så de får se den sidan hos mig också, hehe.

Nu tänkte jag ta och catcha upp på alla bloglovin-inlägg jag inte läst (är 66 stycken...) och få lite panik över det faktum att vi har simning på idrotten imorgon.... Ciao!
Publicerat den / AnsökningsprocessenFotoLivet i Sverige;


Postat av: Isabella

Visst blir man det. Ja gud ja, har velat det här sen flera år tillbaka. Du då? Om du hör något om utbytesstudent.se får du gärna berätta. :)

2012-11-29 @ 13:04:43
http://alwaysandbelieve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!