i knew you were trouble when you walked in

Tja megahåriga arm men nu har jag i alla fall sprutat in nått ämne i huden som ska verka till Måndag då jag ska tillbaka och se resultatet, och som ni ser på bilden har jag fått ett litet svagt rött märke. Hade det inte funnits där hade jag aldrig vetat om var eller att jag hade tagit sprutan nånstans hahaha. Men fy vad den kändes, var inte alls beredd på det. Tyckte att hjärnhinneinflammationssprutan gjorde ont men nää den här var nästan värre. Dock så kändes den förra mycket mer efteråt, vilket den här inte gjorde alls. Är väl ett plus i alla fall.
 
Nu har jag precis kommit hem och ska äta middag framför några avsnitt av Bones tror jag. Senare kommer även Terese hem men blir svårt att hitta på nåt eftersom mamma har sina stallkompisar här så huset är praktiskt taget ockuperat. Men men, vi får väl chilla i mitt rum eller nåt. Men som sagt, nu blir det Bones! ♥
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!