i don't know who i'm kidding imagining you there

Ber så hemskt hemskt hemskt mycket om ursäkt för den extremt dåliga bloggningen, men om jag ska vara helt ärlig så har jag knappt haft varken tid eller ork. Har spenderat fredag och lördag kväll, samt idag, hemma hos mamma för att vara sällskap för katten. Tog inte med mig datorn dit, och dessutom har jag behövt plugga inför filosofiprovet imorgon så har haft fullt upp. Förhoppningsvis blir det lite bättre uppdatering framöver, men jag vill inte lova något...
 
Hur som helst, fick ett melj från Emma idag om att min ansökan är granskad men att jag måste komplettera med lite bilder innan den kan skickas vidare, så då passade jag på att uppdatera mitt brev också (busigt...). Så Mindy eller Victoria ska fota mig lite imorgon och sen kanske jag eventuellt ber mamma fota mig i stallet på lördag, så antagligen skickar jag inte in den igen förrän på lördag eftermiddag. Seeeeeegt.
 
Idag hade vi för övrigt temadag så gick bara mellan 8.30-11.30, asnajs! Hade föreläsning om sex i en timme och sen kollade vi på Billy Elliot innan vi slutade. Så jag och Sofia åkte hem till mig och gjorde våfflor samt kollade på Crossroads, det var myyyys. ♥

Nu blir det middag och sen lite mer filosofiplugg inför provet imorgon (waahhh). Ha det gött!
Publicerat den / AnsökningsprocessenLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!