you think you got the best of me, think you've had the last laugh

Smart som jag är glömde jag ta kort på alla mina julklappar förutom en, så det tänkta inlägget om julklapparna blev lite misslyckat... Haha. I alla fall, hade en jättegrym jul och det var väldigt mysigt att spendera tid med alla eftersom jag inte kommer vara här nästa år. Känns fortfarande lite konstigt att nästa år vara flera tusen mil ifrån släkt och familj, och att fira jul den 25e istället för den 24e låter bara helt skruvat. Vet ju inte heller var jag kommer hamna så allting känns bara så himla konstigt jfapasejfaölksd.
 
Hur som helst, fick lite fler julklappar än jag hade väntat mig, bl.a. ett presentkort på Åhlens, McFlys greatest hits-skiva och självbiografi, en jacka från Cubus, en gigantisk tekopp, en ny väska till idrotten, pennor, en iPod Touch!!! och mina första amerikanska dollar wiiieeehhh. Är otroligt glad över allt jag fått och iPoden har inte lämnat min sida sen jag fick den, hahah. Den kommer vara underbar när jag väl kommer till USA om det visar sig att jag måste skaffa ny mobil, hihi.

Igårkväll fick jag världens halsont och den var ännu värre imorse när jag vaknade. Har knappt kunnat sova inatt på grund av smärtan och mest av allt ville jag bara dö. Det känns lite bättre nu men den har inte försvunnit, buuuuu. Annars har jag mest bara slappat. Kollade på film med pappa och faster igårkväll och nu är jag tillbaka hos mamma. Ska nog bara ta det lugnt idag också eftersom det verkar som att jag dragit på mig en förkylning... Men ni får ha det så bra så hörs vi!

Min nya bebis ♥
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!