it's not what i didn't feel, it's what i didn't show

Hallojjjjjjsan. Har precis färdigställt bilderna till mitt reportage i fotokursen, yääää. Trodde faktiskt inte jag skulle hinna det, så det känns suuuuuper. Det ska in imorgon så det var lite stressigt, hehe. I alla fall, förutom det så har jag haft muntligt prov i spanska och matteprov. Skulle även haft redovisning i engelskan men vi hann inte, weeiihåå, så vi får göra det på onsdag istället.
 
Matteprovet gick bra fram till typ sjätte frågan... En stund. Sen ba "vänta.... woooooo jag kom på det!!!" och då blev jag gladeliglad. Hahahah ni fattar säkert inte men det kändes rätt så najs. Frågan är bara om det var rätt, men det verkade som att jag fick rätt svar i alla fall så är bara att hålla tummarna!!!!
 
Annars då? Min söndag spenderades till större delen av matteplugg, skitkul............ Var även nere i centrum och kollade på julmarknaden men det var inte något som var värt att se så vi gick och köpte gran istället ♥ Nu är jag taggggggad på julafton, bara en vecka kvar hörni!!!!

Ska till Stinsen med mormor och lillebror runt fyra om allt går som planerat, har egentligen köpt alla julklappar men kanske hittar några till så valde att följa med ändå, hihi. Fram tills dess tänkte jag smått börja dekorera pappas hus med julsaker, wiiiie. Ni får ha en bra måndagseftermiddag/kväll!
Publicerat den / FotoLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!