if you're filled with affection you're too shy to convey

Idag vaknade jag ovanligt tidigt, brukar ligga och dra mig till kvart över tio men idag gick jag upp vid halv nio, vet inte alls vad som hände där, haha... Hann alltså med att titta på första avsnittet av julkalendern, och hittils verkar den inte svika i alla fall. Men det återsrår väl att se, heh.

Hur som helst, kameran fick följa med till stallet, dels för att fotografera mig snabbt för min ansökan men även för att fota mamma i stallmiljön inför mitt repotage i medieproduktionen. Kom hem med en hel drös bilder att välja mellan, hoppas bara att de inte är alltför dåliga... Stall och bra ljus går väl inte riktigt ihop, om man säger så.

Har förutom att ha varit i stallet fått upp alla ljusstakar samt de flesta juldekorationerna här hos mamma så nu är allt übermyyyyysigt! Åååhhh vill ha jul nununu! På tal om jul, beställde tiiare några enkla julklappar till mamma, pappa, brorsan och faster, hoppas bara de är så bra som de verkar för då kommer allt att bli aweSOME.
Publicerat den / FotoLivet i Sverige;


Postat av: Lovisa

Hej! Ska med till USA nästa höst, och undrar om du är intresserad av ett länkbyte??:)

Svar: Visst kan vi göra länkbyte :D
nilssonscorner.blogg.se

2012-12-01 @ 21:09:47
http://lovisausa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!