i know you think those pretty eyes are nothing much to see but beauty's running wild on your face

När jag ändå bara ligger hemma och degar pga sjukdom så tänkte jag att jag lika gärna kunde vara lite produktiv så jag samlade ihop alla julklappar jag fick i måndags och fotade dem så ni kan se vad jag fick, hehe. Lade ju undan allt på kvällen men jag tror ändå att jag fick med allting. Sååååååååå, här har ni, hihi!


En samlingsbild på alltihopa. iPod, skiva, bok, vantar, jacka, väska, presentkort, dollar, pennor (+ en mugg som är gömd haha).
Bästa boken och bästa skivan. Plus en liten glimt av min älskade iPod (som jag fortfarande inte har namngett, hehe....)
Här är vantarna och "skinn"/tygjackan jag fick av mamma, hihi.
Lådan fick jag av faster och den innehöll M&M's i rött, vitt och blått, plus en bunt med dollar (de andra två har jag lagt dit i efterhand, den ena kom från kusinerna och den andra växlade jag in häromdagen). Tyckte det var väldigt coolt att den gick i USA-tema, tack bästaste faster!!! ♥

Jag är huuuuuuuuur nöjd som helst med det jag fick med tanke på att det enda som stod på listan var jackan, pengar till USA, iPoden och McFly-sakerna. Så tack släkten, blev jätteglad för alltihop! Blev nog allra gladast över iPoden och dollarna, haha. Nu måste jag börja spara undan pengar varje månad och fortsätta leta jobb (det är fett svårt??!?!!!?) så jag inte är helt pank när jag åker iväg. Men det löser sig nog. 

Ska pallra mitt sjuka arsle till nedervåningen och försöka göra middag nu utan att hosta ner hela köket, spännande att se hur det går... Har i alla fall ett inlägg om en rolig sak som kanske kommer upp senare, men så länge får ni ha en bra fredagskväll så hörs vi!
Publicerat den / FotoLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!