don't you think i was too young to be messed with? the girl in the dress cried the whole way home

Hej därute i vintermörkret! Här sitter jag och obsessar över Glee, hehehehe låg lite efter så jag hade tre avsnitt att kolla på, varav jag nu har sett ca 1,5...... hihi. Ska senare även titta på senaste avsnittet av CSI: NY och imorgon blir det nog ett till eftersom det sänds i USA inatt. Wihu.

På tal om USA, har inte hört någonting från Explorius så antar att den fortfarande ligger och väntar på godkännande hos ICES. Hoppas jag får höra något innan jul så den blir extra rolig, hehe. Hur som helst, har även ändrat om lite smått i kategorierna, tog bland annat bort den som hette "Musik" och bytte ut "Road to America" till "USA-tagg" istället, det kändes bättre. Nu blir det nog lite lättare att hitta på bloggen för alla kommande utbytesstudenter också.

I alla fall, imorgon efter stallet ska jag in till stan och min faster och baka lussebullar ♥. Sen på söndag kommer pappa och lillebrorsan in och så går vi alla fyra på julmarknad, åååhhh vad mysigt det kommer bli. Ska ha med mig kameran så jag kan fota inför mitt repotage i fotokursen som ska handla om julförberedelser hade jag tänkt. Blir det inte det så fotar jag nog min kissemisse om livet som katt, hahah.

Nä hörrni, nu ska jag fortsätta kolla på Glee, vi hörs!
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!