det är den tiden på året igen...

Hejsan allihopa i snöovädret! Den här dagen har inte varit något annat än kaos kaos kaos. Mitt tåg var inställt imorse så fick stå i tjugo minuter och vänta på nästa, trodde jag skulle komma försent till spanskaprovet men det visade sig senare att min lärare också var sen så hon kom inte förrän vid nio, 40 minuter efter att lektionen började. Så vi fick göra ena delen av provet idag och ska göra skrivdelen på måndag, super...

Hur som helst, dagen har i stort sett endast bestått av konstant uppdatering av SL-appen för att få reda på hur mycket av deras trafik som är inställd. Just nu är alla bussar inställda och det går bara två tåg i timmen istället för fyra. Har ingen aning om hur eller när jag kommer komma hem, hahahhahaha. Det är väl bara att ställa sig och vänta och hoppas på att det kommer något tåg. Det ska jag göra sen, men först ska jag förbi Täby C en sväng för att köpa nya pluppar till mina hörlurar eftersom jag tappade en av mina idag. Hörs!
Publicerat den / FotoLivet i Sverige;


Postat av: Amanda

hej Hannah!

ännu en blivande utbytesstudent här! Visst är man taggad till tusen??! Är iallafall jag :)

tänkte höra ifall du har lust att göra länkbyte? Jag ska dock till England, men det kanske går bra ändå?

du får ju mer än gärna ta en kik på min nystartade utbytesblogg också,

kramar till dej
Amanda

Svar: Hej Amanda!
Ooooja, så enormt taggad, vill åka nu nu nu! Och visst kan jag det! :D Ååååh vad kul att du ska till England!!! Hade jag inte åkt till USA hade det nog varit mitt nästa val, hihi :)
nilssonscorner.blogg.se

2012-12-05 @ 21:20:33
http://afternoontea.blogg.se
Postat av: Amanda

Ja ska bli otroligt kul! USA är ju sjukt häftigt på alla sätt å vis det med, skulle kunna åkt dit med, men man måste ju välja haha ;)


Svar: Haha, ja man måste ju det ;D
nilssonscorner.blogg.se

2012-12-05 @ 23:14:12
http://afternoontea.blogg.se
Postat av: Amanda

förresten, om du inte gjort det, så gå in här http://www.facebook.com/groups/347625845317151/ och länka din blogg, snacka med andra som ska iväg osv! gör en ännu mer taggad på att åka iväg !

2012-12-05 @ 23:17:34
http://afternoontea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!