testinlägg

Hej hopp! Idag har jag träffat Alice i stan då hon kom upp till Stockholm idag för sitt ambassadbesök imorgon. Vi träffades på Åhléns City runt tvåtiden och sen strosade vi runt på Drottninggatan och i Gamla Stan i några timmar för att inhandla lite presenter till hennes värdfamilj. Jag köpte inget eftersom jag ännu inte vet hur personliga saker jag kan köpa, hehe.Men hade det i alla fall supertrevligt och var roligt att ses igen. Sist vi träffades var i januari på den allra första träffen vi hade, det var så sjukt länge sen! Var också så himla skönt att få prata av sig om alla känslor inför året och få diskutera/prata om Clovis lite, haha. Vi ska ju trots allt till samma ställe, wiho!
 
Och imorgon ses vi faktiskt igen. Det är en hel drös med folk som ska till ambassaden, så jag tänkte åka in till dess att de är klara tillsammans med Jessica så vi kan hänga lite innan Explorius bjuder på glass i Humlegården för hela gänget vid två. Förutom Alice så ska även Louise och Alexandra dit, ska bli kul att se dem igen! :D
 
Bara en liten snabb update, nu ska jag nog burra ner mig i sängen och sätta på några avsnitt av Castle i brist på annat. Har 14 dagar på mig att se de 12 avsnitt av senaste säsongen som jag har kvar, men det ska nog gå! Ni får ha det så bra!
 
|| P.S. Har lagt in en ny header, tyckte den andra var så tråkig. Är faktiskt rätt nöjd! ||
Publicerat den / Allmänt;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!