sju dagar

Idag är det exakt en vecka kvar tills jag sätter mig på planet mot London. Den tanken har gjort mig både fruktansvärt skräckslagen och oerhört taggad. Det är inte förrän nu som jag faktiskt inser vad jag gett mig in på, och jag får lite smått panik när jag inser att jag snart lämnar allt det som får mig att känna mig trygg. Men å andra sidan är detta något som jag verkligen verkligen har velat göra så sjukt länge och jag är så tacksam över att få åka iväg på detta äventyr!

Hur som helst, har pratat lite med min värdmamma på facebook och kan bara säga så här: min placering verkar underbar! Trots att det är en liten håla mitt i ingenstans tror jag att jag kommer trivas som fisken i vattnet. Det var i stort sett precis det här jag hade hoppats på. Mina äldsta värdsystrar la förresten till mig på facebook inatt men jag har inte vågat skriva något till dem än, haha...
Publicerat den / Allmänt;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!