i guess i shoulda learned how to lie a little better

Alltså jag suger verkligen på att blogga sen jag åkte till USA för två år sen (herregud är det verkligen så länge sen???? waah). Jag lovade att uppdatera när jag åkte tillbaka i julas också men inte blev det något av det heller... Hahahah är så sämst.
 
Hur som helst, idag har jag ingen skola pga att det är en utvecklingssamtalsdag, men gissa var jag är just nu??? Japp, i skolan! Victoria ville att jag skulle följa med henne för hon behövde jobba på sin stillfilm så jag tänkte att jag skulle jobba med mitt projekt i webbutveckling så länge. På min lediga dag. Vem är jag ens????

Det har inte hänt särskilt mycket sen sist, trots att det är över en månad sen. Har skaffat pojkvän (haha) men det är väl typ allt. Skolan flyter på som vanligt och vi får lov om två veckor!!!! Håll ut♥ När jag har tid (typ på lovet) ska jag försöka slänga upp nåt inlägg om mitt jullov i USA, men kan inte lova nåt... Haha.
 
Until next time!
Publicerat den / Efter USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!