makes you wanna build a ten percent down, white picket fence house on this dirt

Sista veckan i skolan nu, det känns förjävla underbart. Men också en aning overkligt. Har väntat på det här sen augusti och nu har jag gått halva tiden av sista året på gymnasiet, hur sjukt är det inte???? Om ett halvår har jag redan tagit studenten, woah. Vet inte alls vad jag vill göra efter det, känner jag pressen? Aarå. Men nog om det, det tar vi sen.
 
I söndags var jag i stan med mamma och inhandlade de sista presenterna/julklapparna till kompisar och min värdfamilj, annars har jag inte gjort mycket mer än att färdigställa de sista uppgifterna som skulle in innan lovet, så nu är det enda som återstår ett psykologiprov på torsdag. Känns lite onödigt att ha det dagen innan vi slutar men nåväl, efteråt kommer det att vara så himla underbart. Då kan jag verkligen lägga allt fokus på USA och att packa det sista för på fredag åker jag wihuuu!!!!! Dock känns en 10 timmars flygresa väldigt drygt (speciellt mitt i natten) och sedan en 1,5 timmes tågresa från Oakland till motellet, zzzZzzZzzz. Men sennnnn, på lördag, åker jag äntligen vidare! Är såååååå taggad på detta!!! Ska bara ta mig till och från San Francisco levande först hahaha. Anyways, ska krypa till sängs snart men tänkte slänga in en liten update innan dess. Ciao!
Publicerat den / Efter USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!