liten update

Lokal tid: lördag 20 december kl. 10.13
 
Sitter just nu på hotellet och väntar på shuttlebussen som ska ta mig till flygplatsen. Flyget till Redding går 12.43 och väl framme blir jag upphämtad av Travis och Lyndi, wihuuu. Det är ganska varmt här i San Francisco men tror det är ungefär samma väder i Fall River som hemma, haha. 
 
Anyways, uppdaterar mer senare. Ciao! 
Publicerat den / USA - jul & nyår 14/15;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!