recap av mars

Lokal tid: lördag 19 april kl. 23.26
 
M A R S :
  • var en Firemens' Carnival at the fairgrounds och hängde först med Riina och Kellie (som jobbade på bingon) tills jag sa åt Ryan att komma över med Cody så vi gick runt ett tag innan vi gick tillbaka och hängde med Kellie, Riina, Ian och Trenton och spelade bingo resten av kvällen haha. Var och är fortfarande en av de bästa kvällarna hittils
  • blev frågad till prom av ryan, med lite hjälp från Kellie
  • hängde med Ryan medans Loni var å Youth Group med Brad och vi pratade om en hel del. Fortsatte hänga med honom en hel del den här månaden haha
  • hängde hos Brook och Riina med Loni en kväll och kollade på tv haha
  • åkte till Redding för Laci och Lonis pitching lessons
  • snapchattade under Government haha
  • började softballträningar och hade säsongens första tournament i Redding!! vi gjorde rätt bra ifrån oss för att ha varit de första matherna vi spelade
  • hade också våra första league games mot Modoc
  • och ett andra tournament i Yreka dagen efter. Hängde på motellet med Kellie och sov över hos Riina när the tournament var över
  • hade soccer awards med fotbollslaget (typ ett halvår senare haha så typiskt oss)
  • Kayla, Tim, Jacob och Andres löjlade sig med kartonger under Leadership hahah
  • käkade lunch med min finska kompis ♥
  • chillade på the football field med Kayla, Cody och Jacob under Leadership när vi var uttråkade
  • blev träffad i ansiktet av en softball under practice en dag och fick världens fläskläpp + en avbiten tand hahaha så jävla sjukt
 
That's it folks! Slänger in en uppdatering imorgon om april (so far) för nu är jag trött och ska sova! Har haft en lång dag (vilket jag berättar om imorgon) och imorgon lär säkert bli lika lång. Spring break lider mot sitt slut och om 47 dagar är det graduation, vilket betyder att mina dagar i ett amerikanskt high school snart är över. Det är lite sorgligt men jag börjar bli redo för att återvända hem, och jag kommer aldrig att glömma den här upplevelsen och dessa människor. Det är en del av vem jag är nu ♥
Publicerat den / Ett år i USAHigh School;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!