i used to bite my tongue and hold my breath

Lokal tid: onsdag 25 september kl. 16.49
 

Igår kväll beställde jag äntligen en ny iPod! Har gått utan en i snart en månad utan något som helst tecken på att jag kommer få tillbaka den, så det fick bli så här. Tack snälla mamma och pappa för att ni lät mig göra det! ♥
 
Hej på er! Har ingen fotbollsträning idag då i princip alla är sjuka, vilket är jätteskönt för kan äntligen relaxa. Har inga läxor heller då jag gjorde klart allt under Study Skills, så kan syssla med annat istället! Ska bl.a. kolla på första halvan av Castle eftersom jag missade den i måndags och jag har även ett halvt avsnitt av Bones att kolla på. Tänkte i alla fall slänga in lite bilder från veckan som jag inte lagt upp än. Har tyvärr inte så himla mycket bilder eftersom min kamera på mobilen s-u-g-e-r och vi inte får använda mobilerna i skolan, men aja.

 
Utsikten från the campus på College of the Siskiyous med toppen av Mt. Shasta i bakgrunden. Kan även se detta berg från vår baksida, trots att det är 1,5 timme bort haha


Tog den här bilden under första sessionen under College and Career Day i måndags. Fick en liten amerikansk fotboll som jag egentligen inte har någon användning av haha
 


På väg hem från the college!
 

Vi förlorade vår match igår (som vi förresten spelade i ösregn - så jävla kallt!!!!) så yeah. Är dock inte ledsen för vi har i alla fall kul, vilket är huvudsaken! (Min mobil har ingen front camera btw så därför blev bilden suddig). Frös efteråt så var tvungen att byta om till en annan t-shirt men hade inga byxor haha men lyckligtvis var bilen varm! Vi har förresten köpt en ny bil: en suburban! Vi behöver inte längre klämma ihop oss fyra stycken i baksätet när vi åker på längre resor, woo!
Publicerat den / Ett år i USAHigh School;


Postat av: Gunilla Sjöberg

Fina, fina du!! Du har förresten inte fått något på posten ännu?!?! ;)

Svar: Fick det idag! :D:D:D:D
nilssonscorner.blogg.se

2013-09-26 @ 09:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!