i live my dream, i owe it all to you

Lokal tid: fredag 20 september kl. 15.43
 
 
Hejsan svejsan! Idag hade vi Blue Friday vilket betyder att vi bara hade de första three periods. Älskar fredagar för vi slutar alltid 1.15 istället för 3.15 wihooo. Hur som helst, hade Home Management, English 12 och US History och alla lektionerna var helt okej. Den enda klassen jag egentligen tycker om är US History, mest för att jag älskar Mr. Romeo haha. Engelskan är väl helt okej den med men den är rätt svår... Håller på med grammatik och sånt som jag inte ens fattar i svenskan så det känns ju kul ":)" hahahahha. Men men, är ju här för att lära mig så det kommer kanske bli lättare så småningom!
 
Ikväll är det ett home football game så vi ska till skolan runt femtiden för att kolla på det. Missade förra veckans game eftersom vi var i Redding så detta blir mitt första home game, exciting! Loni håller just nu på att locka sitt hår och jag tänkte snart sminka mig eftersom jag var för trött för att göra det i morse. Vi hade förresten ett soccer game i Weed igår, det gick ganska bra spelmässigt, sen att vi förlorade är en annan sak haha. I alla fall, stannade på McDonald's på vägen hem och runt niotiden hade vi strömavbrott då de skulle fixa någonting eller vad det var och nästan hela byn var utan ström fram till fem på morgonen.
 
Hade tid att sitta ner och blogga lite för en gångs skull eftersom det bara är jag och Loni hemma haha. Brukar oftast vara fullt upp efter skolan men hade ingen soccer practice idag och mina vföräldrar är inte hemma så det är rätt lugnt just nu. Ska dock börja göra mig iordning för att åka till the game så det är allt ni hör från mig ikväll. Hoppas ni haft en bra fredag allihop och GRATTIS TILL SARA SOM GICK VIDARE TILL FREDAGSFINALERNA I IDOL!!!!! Är så glad!!!! Saknar faktiskt min gamla klass en aning, ni får ha det så himla bra i London nästa vecka! Kraaaam!!
Publicerat den / Ett år i USAHigh School;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!