1 år sen

Lokal tid: söndag 22 september kl. 12.00
 
För ett år sen tog jag det största (och kanske det bästa) beslutet i mitt liv hittils: att ansöka om ett utbytesår! Här står jag nu, ett år senare, med fötterna på amerikansk mark och kunde inte ha det bättre. Tänk om jag aldrig hade beslutat mig för att ansöka, hur hade mitt liv sett ut då? Hade förmodligen fortfarande varit fast i samma gamla rutiner i ett grått Sverige. Är så himla glad att jag bestämde mig för att göra detta!
Publicerat den / Ett år i USA;


Postat av: jessica

läskigt sammanträffande... jag ska träffa/gå på mitt första möte med explorius imorgon! :)
blir så peppad när du skriver så för men har ju tvekat en del...

Svar: Åh vad roligt! Det kommer säkert gå super, du behöver inte alls vara nervös! :D
nilssonscorner.blogg.se

2013-09-22 @ 21:38:31
http://jessiesuniverse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!