seg söndag

Lokal tid: söndag 6 oktober kl. 18.07

Kitty and me! Love that cat

Ligger just nu i soffan och kollar på Forrest Gump medan mina vsystrar bråkar. Är rätt underhållande faktiskt eftersom jag sällan bråkar med min lillebror hemma haha. Hur som helst, har haft en seg söndag och knappt gjort någonting på hela dan och samma gällde för gårdagen. Dock åkte vi till the the movies för att se Percy Jackson and the Sea of Monsters på kvällen, men det var allt.

Vet inte om korta inlägg uppskattas men det fick bli så nu haha. Åter skola imorgon vilket jag inte är så taggad på, är trött i princip all time haha. Men gillar människorna så det brukar gå väldigt fort! Ska försöka slänga in ett inlägg om Homecoming senare!
Publicerat den / Ett år i USA;


Postat av: Gunilla Sjöberg

Jag gillar både korta och långa uppdateringar :). Puss!

2013-10-08 @ 19:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!