thank you for 9 wonderful years ♥

Har nyss fått höra att CSI: NY, en av mina absoluta favoritserier, har blivit nedlagd. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Skratta åt CBS idiotiska beslut eller gråta över att serien som funnits i mitt liv i över fem år aldrig mer kommer tillbaka. Någonsin. Kommer aldrig få höra Adams nördiga snack eller nervösa mummel igen. Kommer aldrig få ta del av Sids konstiga kommentarer, Dannys och Flacks interna skämt eller få veta hur det gick för Sid med sin sjukdom. Karäktärer jag kommit att älska existerar inte längre. Jag vill inte tro på det. Vill inte inse att det är över. För det kommer aldrig vara över på riktigt, inte för mig.
 
Tack CSI: NY-teamet för allt under dessa underbara år, ingenting kommer någonsin bli som vanligt igen.
Publicerat den / Livet i SverigeLovable things;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!