making our voices heard, rule the world yeah

Utbytesträffen igår var väldigt lyckad, trots den höga musiken på restaurangen som gjorde att vi knappt hörde varandra, haha. Vi träffades i alla fall på centralen kl 18, och det var så himla kul att få träffa Alexandra och Lovisa igen! Sist vi sågs var på träffen vi slängde ihop i januari, men den här gången var det en hel del nya ansikten, vilket var väldigt kul! De jag inte hade träffat tidigare var Jessica, Emma, Anton, Jessica, Johanna och Fredrika. Alla verkade jättesnälla och jag hoppas verkligen vi kan ses igen. AlmaBeata och Felicia var också med fast de kom lite senare.
 
Hur som helst, vi sågs på centralen och sen drog vi oss vidare mot Kungsan där vi satt och snackade om allt och lite till innan vi gick till Friday's vid Stureplan där vi hade bokat bord vid kvart i åtta. Vi hamnade precis under en av högtalarna så hörde knappt vad alla sa, det var lite synd. Men det var i alla fall jättetrevligt och maten var superrrrrgod, så jag hade kul! Vi satt där och pratade (försökte...) om allt vi kom på som rör USA; typ mobiler, var man vill hamna/inte hamna, lite andra små grejer och sånt, och vi gick inte därifrån förrän runt tjugo i elva haha. När vi hade gått en bit märkte jag att jag hade tappat min mobil (panik!!!!) så fick gå tillbaka och då låg den kvar i soffan, den hade förmodligen glidit ur min jackficka. Hade ju tänkt vinka av Alexandra och de andra på centralen men fick åka hem själv med tunnelbanan eftersom jag var så klantig, haha.
 
Det var i alla fall jättekul och jag hoppas vi gör om detta flera gånger i sommar!
Publicerat den / Livet i SverigeUSA-tagg;


Postat av: Sofia Andersson

Jag ska också åka med Explorius till USA på exchange year nu i höst. Så kul att jag hittade någon mer med blogg haha!! Hoppas ditt år blir jättebra hihi :D Kram

Svar: Ledsen för sent svar men min dator har varit på lagning så har inte kunnat blogga hehe :D Men hh vad roligt! Är du med i vår facebookgrupp? :D Om inte så är det bara att söka på "Explorius Sverge 13/14" så ska den poppa upp!
Tack tack! Hoppas ditt år blir super också! Vet du vart du ska?:D
Kram!
nilssonscorner.blogg.se

2013-05-24 @ 15:02:40
http://alsolian.blogg.se
Postat av: Sofia Andersson

Aha jaha okej :) Nej det är jag inte men såg den nu så ansökte om att få vara med hehe. Nope har inte fått någon placering än, hoppas på ett besked snart. Blir lite mer galen för var dag som går nu haha... :D

2013-06-01 @ 17:31:48
http://alsolian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!