in case you don't find what you're looking for

en bild från senaste uppgiften i fotokursen
 
Tänkte bara tala om att jag lever, haha! Har ingen dator för tillfället så all uppdatering kommer nog ligga lite på is såvida det inte dyker upp något intressant att blogga om. Sitter i alla fall just nu vid en dator i mediasalen i skolan, har haft foto och ska alldeles strax åka hem, är så slut efter den här veckan. Har pluggat matte konstant efter skolan varje dag inför nationella provet igår, förhoppningsvis gick det bra men kändes lite sådär. Är i alla fall så himla glad att det äntligen är över!
 
Är i stort sett färdig med alla stora skolarbeten också, förutom några få här och där, naaajjzzzz. Det är 20 dagar kvar till lov och 23 dagar kvar tills jag blir 18, känns rätt så bra måste jag säga! Är runt 81 dagar kvar till USA också, taggggg! Nu ska jag åka hem, ciao!
Publicerat den / FotoLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!