dagens planer

Nyss hemkommen från stallet och ska alldeles strax hoppa in i duschen, sen blir det att göra mig redo för avfärd mot Stockholm och utbytesträff! Vi blir runt 15 pers och ska mötas vid centralen, sen blir det middag på Friday's vid åtta. Några av dem har jag träffat förut men ska bli kul att lära känna lite nya utbytisar hihi.
 
Så det är vad jag kommer syssla med ikväll, blir alltså inget Eurovision för mig men jag överlever, haha. Ska försöka plugga lite matte innan jag åker så jag inte behöver känna ångest inför det, har ju mattenationella på torsdag... Hoppas i alla fall att er lördag blir lika bra som min!
Publicerat den / Livet i SverigeUSA-tagg;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!