you'll be with me wherever i go

Hejsaaaaaaaaaaaan, long time no see nu vare ja... Men har helt enkelt inte haft nåt att blogga om plus att datorn har stått orörd sen i söndags. Ibland blir det så. Har så sjukt mycket i skolan fram till påsklovet nu också så uppdateringen kommer få lida ytterligare två veckor. Kom fram till idag att jag har tio saker, allt från inlämningar, presentationer och prov, som ska göras/vara klart inom 15 dagar aka innan lovet. Kul liv. Är inte lärarna på min skola så himla bra på att planera?????? Mmmmm verkligen.

I alla fall, den här veckan har varit lite uppochner. Fick ett breakdown i måndags då allting bara kändes skitjobbigt, ville inte ens gå till skolan men lyckades klara mig igenom den ändå. Gårdagen var lång och idag var skolan bara seg. De nästa två veckorna kommer antagligen bli ännu värre på grund av allt plugg som måste göras. Ingen rolig tanke. Näe, ska sluta tråka ut er med min extremt händelselösa vardag nu. Bjuder på två bilder istället, en på när jag hade varit ute och sprungit igår (nej det är inte mitt rum, det är pappas haha) och en på hur lång tid det är kvar idag (cirka) till USA, aaaaaaaahhhh!! Over and out.

Publicerat den / Livet i SverigeUSA-tagg;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!