set your clock back looking at the map wondering where you'll be at

Idag har jag lämnat in min tolkningsuppgift i foto, haft filosofiprov som gick sådär, fortsatt att skriva på svenskauppsatsen, varit på jobbintervju och tränat på crosstrainern. Livet rullar på i all världens fart och det är exakt fem månader tills skolan börjar i Clovis, vlket betyder att jag inom fem månader kommer att ha packat ihop mitt liv i en resväska och flyttat till andra sidan Atlanten. Fem månader. Det är inte långt kvarnu hörrni! Är riktigt jävla taggad fast ändå så himla skraj. Men det kommer nog bli super.

Har inte så mycket mer att tillägga, förutom att ja, alla mina inlägg är extremt tråkiga just nu men så blir det när det det inte finns något att uppdatera om, hihi. Hoppas få höra mer om familjen snart men med min tur så lär det väl inte bli förrän i juli, ho hey.
Publicerat den / Livet i SverigeUSA-tagg;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!