ny design och maskeradhoppning

Gammal design i nytt skede har det blivit. Var så trött på den andra och att jag knappt kunde göra som jag ville, så då ändrade jag om lite i den förra jag hade. Får väl se hur länge den stannar. Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen för mitt hår stinker klor, och sen bär det av mot Sara och övernattning eftersom vi har maskeradhopping imorgon i stallet, whoop.
 
Kommer därför inte att uppdatera så mycket, men vi hörs helt enkelt. Over and out!
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!