feels like i'm living somebody else's life

Har tråkigt så tänkte att jag kör en liten lista som jag hittade på Lovisas blogg, så lär ni kanske känna mig lite mer också, hehe. Here we go!

1. Hur gammal är du?
17 år, fast blir arton om 79 dagaaaaaaaar

2. Hur gammal känner du dig?
Typ..... 16. Hahah ibland undrar jag var tiden tog vägen, känns inte alls som att jag ska fylla arton

3. Vad har du gjort i dag?
Varit hos Sara och förberett mig inför maskeradhoppningen i stallet. Har också nästan fått ett sammanbrott pga att min osäkerhet när det gäller hoppning har blivit större. Sen har jag ju ramlat av också, men som tur var gick det bra. Kom i alla fall fyra på grund av att jag tog bort ett av hinderna och så fick jag ett påskägg, blir mitt tredje nu euw mår illa av bara tanken

4. Vilken film såg du senast?
Såg The Amazing-Spider Man i lördags ååååhhhhhhhhh. Andrew Garfield<333333333 SÅ JÄVLA SNYGG JAG AVLIDER. Och sen behöver vi ju inte ens nämna Emma Stone.
 

5. Vem ringde du senast?
Antagligen pappa

6. Är du besatt av någonting?
TV-serier!!!!!!!!! Guuuuuud kan sitta i timmar och bara tittatittatitta utan att få nog. Och är lite besatt av typ 946358 olika skådespelare/musiker/karaktärer/tv-serier också, hahaha

7. Är du rädd för blod?
Njaaa... Tycker väl inte att det skulle vara extremt kul att se nån förblöda men jag skulle väl inte svimma

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu?
Sitter i min säng, så är i mitt rum. Tre garderober, ett skrivbord, en tv, en säng och en jäkla massa ridkläder på golvet hahaha. Och så min multifärgade ljusslinga längsmed taket.

9. Kan du nämna fem statsministrar under talet i Sverige?
Kan bara Olof Palme och Göran Persson, så nej xD

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga?
Nooopeeee

11. Vilken färg är dominerande i din garderob?
Troligen marinblått och svart, hahaha dyster människa over here. Nä men älskar färgen marinblått och svart är ju alltid najs. Kommer aldrig överleva i Cali om jag måste gå runt i ljusa kläder hela tiden hahaha

12. När vaknade du i dag?
Typ halv tio

13. Vilken är din favorithögtid?
Har väl egentligen ingen... JUlen var favoriten när jag var yngre men nja. Kanske midsommar? Hahaha no idea

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Antingen i Clovis eller älskade London ♥
 


15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?
Har väl egentligen aldrig besökt någon sådan plats, men jag är inte 100% säker på att jag vill återvända till Kina, hehe

16. Hur vill du tillbringa din pension?
Ehh... Ingen aning

17. Vad lyssnar du på just nu?
Ready or Not - Bridgit Mendler

18. Har du någon gång brutit ett ben?
Nope, men har fått sprickor i benen i handleden när jag ramlade av en häst för flera år sen

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?
Mjölk (så gott!!! hahaha), ostbågar ♥♥♥♥, oboy, coca-cola ochhhhhhhh choklad (hahaahah allt är så jävla ofresh)

20. Vem är din favoritkändis?
Äääääääälskar verkligen killarna i McFly så skulle nog säga dem. Fast sen älskar jag ju Demi Lovato, Taylor Swift, Jonas Brothers, Jennifer Lawrence och en hel drös andra människor också... Så jag har faktiskt ingen aning :(
 

21. Vad är du på för humör just nu?
Glad, lite trött bara

22. Vilka världsdelar har du varit i?
Europa (no shit sherlock) och Asien

23. Snarkar du?
Inte vad jag vet

24. Vilka yrken har du provat på?
Omsorgsassistent på ålderdomshem och så har jag praoat i djuraffärer i tre veckor hehe

25. Hur går du helst klädd?
Alltid i jeans och helst oversize tröjor, de är såååååå sköna. Kommer typ dö utan dem i Cali, men hoppas i alla fall att jag kan använda dem på vintern då det är lite kyligare

26. Vilket stjärntecken är du född i?
Tvilling

27. Vilket är ditt favoritgodis?
Ehhhh oj.... När det gäller lösgodis så älskar jag typ sockerbitar och syrlingar, annars är Brio Gräddkola typ to die for

28. Vad sa du senast?
Faktiskt ingen aning, har inte pratat med nån på typ två timmar xD

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Har alltid älskat engelska så skulle säga det. Hade straight A's genom hela ettan, hehehe kaboom

30. Vad har du på dig just nu?
Svarta jeans, linne, hoodtröja. Och så mina älskade blåa Urbanears såklart

31. Vilken är din favoritaffär?
Handlar så sällan kläder, men skulle väl säga typ GinaTricot och H&M

32. Vad har du för storlek i kläder?
Brukar köpa L eller XL (eller 40-42) ibland eftersom jag TOTALÄLSKAR oversized clothes, så har inte så stor koll på vilken storlek jag egentligen har hahahah, men antar att det är M eller 38.

33. Vad har du i dina fickor?
Jackan eller byxorna? Har endast min iPod och mobil i byxfickorna under dagtid men i jackan finns det bl.a. hudsalva, cover stick, nycklar, SL-kort, vantar och en bläckpenna hhaha

34. Vad köpte du senast?
Hm.... Måste varit smör, godis och kakor i onsdags när jag kom hem från skolan

35. Hur många gånger har du flyttat?
Två om man räknar med pappas flytt i somras

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med?
Dator (med internet hahaha), ett flygplan (lol standard) och eehhhh.... kanske massvis med choklad fast den skulle nog smälta så näää. Skulle nog ta med mig McFly för skulle aldrig ha tråkigt hahaha åh

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska, no doubt

38. Senaste filmen du såg på bio?
Lincoln (så sjukt jävla braaaaaaaa!)

39. Har du blivit sydd någon gång?
Nopeeee

40. Har du någon gång badat naken utomhus?
Hahaha nej

41. Vad åt du till frukost?
Två minibaugetter med ost och gurka plus ett glas apelsinjuice och ett glas mjölk

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?
Ingen aning, var bara sju så gick väl i ettan som en vanlig sjuåring

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning?
Nejjjjjj

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Vet inte

45. Var lägger du din mobiltelefon när du sover?
På laddning på nattduksbordet

46. Vad var det sista du åt?
Entrecote, potatisgratäng och beasås till middag. Sen åt jag glass xD

47. Vem är världens vackraste kvinna?
DEMI FKN LOVATO <33333333333
 
 
48. Är du blyg?
Beror på situationen

49. Vilken var den sista konserten du var på?
McFly 7/4 2012 ♥♥♥♥♥♥♥♥

50. Vad heter du i andranamn?
Linnéa

51. Har du varit med om en bilolycka?
Nej, som tur är

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Japp. Vem har inte?

53. Vilken är den roligaste träningsformen?
Gillar att springa så antagligen den

54. Har du några husdjur?
Japppppp, en katt hos mamma och två hos pappa

55. Vill du gifta dig?
Osäkert

56. Var växte dina föräldrar upp?
Mamma i Täby Kyrby/Vallentuna, pappa Vallentuna (hahah har säker fel nu????)

57. Har du någon gång ringt polisen?
Noooppeee

58. Har du svenskt ursprung?
100% swedish, born and raised!

59. Har du, eller har haft, något smeknamn?
Kallades Nisse på innebandyn förut, men nu har jag inget :(

60. Vilka är dina största svagheter?
Jag har svårt att lita på folk till 100% pga tidigare erfarenheter. Det suger men it's who I am. Sen blir jag så extremt obekväm när jag inte har något att prata med andra människor om. Har väl inte direkt fått mammas gener med konversationsskillsen, om man säger så.
Sådär ja! Nu ska jag ta och kolla på gårdagens avsnitt av Grey's Anatomy, bästa ♥ Höööööörs!
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!