don't go wasting your emotion, lay all your love on me

Idag har jag påskpyntat buskarna utanför huset, som ni kan se här ovanför. Min katt kom jamandes när jag stog och fotade så han fick vara med på bild också, hihi. Har även jobbat på både svenskauppsatsen och engelskapresentationen. Himla trist är det men allt ska göras/lämnas in de nästkommande fyra dagarna så är bara att köra på tills lovet på torsdag. Ska alldeles strax börja jobba på spanskan också, men kände att jag behövde den liten paus så redigerade lite bilder från idag.
 
Händer inte så värst mycket just nu så vet inte vad jag ska skriva om egentligen. Men kände för att slänga in en liten uppdatering ändå. Hoppas ni har en bra söndag!
Publicerat den / FotoLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!