you've got the words to change a nation

Har idag varit i skolan (sista skoldagen WOHO!) och haft lite (läs: mycket) sega lektioner. I foto bjöd vår lärare oss på glass dock så det var väl lite najs, men filosofin och MSK:n var s-e-g-aaaaa. Hade ju som sagt sista examinationen i fillo idag och jag kommer nu att få D!!! Så sjukt najs!!! I alla fall, när jag kom hem så fann jag detta på bordet i mitt rum (fast inpackat såklart):

Beställde TFIOS i fredags efter månader av suktande, har hört så himla mycket bra om den så kände att nu orkar jag inte vänta längre. Plus att John Green är typ bäst. Hade dessutom fri frakt hos Bokia så den kostade bara 74 spänn - som hittat! Var också i stort behov av nya skal till både iPoden och telefonen så letde lite på Fyndiq och hittade dessa skönheter ↑.

Nu har jag iaf inga fler lektioner i Tibble på 14 månader (alltså hur najs????), är ledig imorgon, avslutningen är på torsdag och efteråt blir det häng hos Frida! Allt är så jäkla najs förutom den biten att detta blir min sista tid tillsammans med alla i klassen. Det suger.
Publicerat den / Livet i Sverige;


Postat av: ronja

Hej hannah! Jag åker också som utbytesstudent till USA i år, och jag undrar om du är intresserad av ett länkbyte? :)

Svar: Visst! :)
nilssonscorner.blogg.se

2013-06-14 @ 12:43:04
http://ronjaistaterna.blogg.se
Postat av: Lovisa

Åhh bästa boken!!!<33

2013-06-14 @ 21:35:29
http://lovisausa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!