utbytesstudent.se

Många av er har säkert redan varit inne och kollat på denna sida men tänkte bara tipsa er om utbytesstudent.se, en superbra sida för blivande utbytesstudenter som har varit till stor hjälp för mig kring mitt val ett utbytesår och de frågor jag har haft. Den innehåller massa info både till studenter och föräldrar och på sidan kan man även hitta intervjuer med både gamla och nuvarande utbytesstudenter och länkar till deras bloggar. Tycker verkligen att ni som är osäkra på om ni ska åka iväg eller inte borde ta er en titt, jag tror det kan hjälpa er att fatta ett beslut, eller åtminstone komma en bit på vägen!
 
Jag fick förresten för nån vecka sen fylla i en intervju och den finns nu uppe på bloggar-sidan om ni vill kolla in den. Klicka bara här eller på bilden här nedanför!
 
Publicerat den / Livet i SverigeTips & annat;


Postat av: Rebecka

Hej! Ville bara säga att jag älskar din blogg redan! Jag kommer följa din resa och läsa din blogg! Jag ska också vara utbytesstudent, fast om 4 år...

2013-06-22 @ 10:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!