sista dagen med älskade SAM2A ♥

Tordagen den 13 juni 2013 - Dagen började med avslutning med klassen och mentorer klockan 9.30 och efteråt var det samling i teatern för den årliga avslutningen med lite snack om att "snart är det er tur att ta studenten" osv fast det gäller ju inte i mitt och Vickans fall buhuhuuu. Men vi är glada ändå. Hur som helst, körde på en liten fotosession med klassisarna utanför skolan efteråt och sedan åkte jag, Vickan, Melinda och Mindy till Åkersberga för at käka lunch. Sen drog vi hem till Melinda en kort stund innan vi drog hit till Vallentuna och hem till Frida för avslutningsfest med bästa klassen ever!!!! ♥ Hade det verkligen underbart och är så jävla ledsen över att behöva säga farväl till alla dessa underbara människor, vill bara gå kvar här samtidigt som jag är i USA, är helt kluven åååhhh. Har tyvärr inga egna bilder från festen men kanske lägger upp senare om någon annan laddar upp bilderna på Facebook, annars får ni leva i ovisshet och jag får leva på minna minnen. 
 
Tack bästaste SAM2A för dessa två år, ni är guld värda! Kommer sakna er något så oerhört medans jag är borta men det ska i alla fall bli spännande att följa er resa mot studenten. Ni får ha det så bra så ses vi kanske igen någon dag. Ni är bäst! ♥
Publicerat den / FotoLivet i SverigeLovable things;


Postat av: JESSICA

Ja men det känns så coolt att tänka på hur mycket man kommer växa under året (tyvärr säkert på bredden också haha, känns lite småoundvikligt)och hur självständig och världsvan man kommer bli! Man kommer liksom komma hem som sig själv fast 2.0 :)

2013-06-15 @ 17:19:10
http://Jessicainthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!