saker att se fram emot i USA

  • prata engelska
  • träffa blivande värdfamiljen
  • gå på bio utan undertexter
  • smsa på engelska
  • froyo!!!!!
  • ha ett sånt där jobbigt lås i skolan
  • skaffa nya vänner
  • PROM!!
  • homecoming och alla andra tillställningar
  • drömma och tänka på engelska (mer än vanligt i alla fall hahah)
  • komma in i amerikanska livet
  • kalla lärarna för mrs. och mr.
  • soft landing camp
  • första skoldagen
  • landet
  • landskapet
  • SCHOOL SPIRIT
  • skolan och alla korridorer
  • att börja på nån sport
  • WALMART (hahha lame)
  • shoppingen
  • att få handla med dollar wiho
  • träffa massvis med nya människor
  • skaffa minnen för en hel livstid
  • sist men inte minst: LEVA THE AMERICAN LIFE WAOW
WAAHH så taggad!!! 16 dagar kvar till NYC och om 19 sitter jag på planet mot Clovis!
Publicerat den / Livet i SverigeSista månaden - SverigeUSA-tagg;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!