new in: portable speaker

|| Jaha hörrni! Då var vi inne på sista månaden i Sverige. Sjukt!!! ||

En av sakerna jag köpte igår var den här ↑ lilla filuren. Det är en bärbar högtalare till mobil/ipod/mp3/dator, you name it. Det var halva priset på Kjell&Co (endast 99 spänn!!!!) så blev bara tvungen att köpa! Kommer vara perfekt att ha med sig, speciellt på hotellrummet i New York, haha.
 
Den är verligen kompakt så den är lätt att bära med sig i väskan, plus att ljudet är toppen! Har redan använt den massor och den kommer få följa med i handbagaget när jag åker. Ett hett tips om ni är ute fter nånting litet och som passar alla typer av mobiler/ipods!
Publicerat den / FotoLivet i SverigeSista månaden - SverigeTips & annat;


Postat av: Lovisa

Det räckte med att du skrev New York och så blev jag så otroligt läskigt taggad igen, haha!:D Tror du man väljer själv vem man delar rum med?;)

Svar: Hahah ja just nu behövs det inte mycket för att bli taggad!! Jag vet faktiskt inte, hoppas det!! Men det kanske bestäms där... Vi kanske får veta mer senare! :D
nilssonscorner.blogg.se

2013-07-13 @ 22:40:34
http://lovisausa.blogg.se
Postat av: linnea

åh vad bra! en sån kanske man skulle införskaffa då! :D

Svar: Jaaa, gör det! Den är super :D
nilssonscorner.blogg.se

2013-07-18 @ 00:49:39
http://linneainthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!