de senaste dagarna

Hejsan svejsan! Var länge sen jag skrev någont riktigt inlägg här, så det kanske är dags nu. Sen sist har jag i alla fall varit på Grönan och sett (fast mest lyssnat) på The Script medans jag åkte massa attraktioner, varit ute på krogen med kusinen, haft ännu fler Castle-maraton, växlat in ännu mer pengar inför USA, köpt ännu en present till den familj jag hamnar hos (är ju fortfarande inte säker på vilken det blir...), köpt en ny datorväska och arit på sista Djurgårdsmatchen på älskade Stadion 
 
Igår var jag också på Grönan igen, fast denna gång med pappa, faster och lillebror. Trots att vädret var väldigt bra var det inte överdrivet mycket folk, och jag har verkligen haft kul. Älskar Grönan, haha! Åkte Eclipse för första gången och den var inte allt så farlig som jag trott. Det var så sjukt jävla häftigt att sitta där uppe och se ut över hela Stockholm, så underbart! När vi stod i kön till Eclipse bokade vi även in en spontan 24-timmarskryssning till Åbo så imorgon kväll bär det av mot Frihamnen, haha. Har hur som helst haft två ganska bra veckor!

Igår fick jag även reda på att jag har fått en nya area representative i Clovis, något som kom lite plötsligt. Mejlade min (nu före detta) area rep häromdagen för att kolla hur läget låg, och fick svar igår att det hade "skett några förändringar med personalen". Hon berättade inte vem det var men hon skulle återkomma med mer info senare. Vore ju bra om ICES kunde ha berättat detta för mig nu när det är 40 DAGAR KVAR, eller vad säger ni? Min area rep var den enda personen jag hade kontakt med i USA, men nu är jag tydligen tillbaka till square one. Strålande. Men men, det löser sig väl i sinom tid. Det hoppas jag i alla fall.
 
Snart ska jag i alla fall upp till stallet med mamma för att leda hästarna på sommarbete, kan bli den sista gången jag får träffa dessa underbara varelser på ett år... Lite ledsamt men det ska i alla fall bli kul! Nu blev inlägget nästan lite för långt så avslutar här. ¡Adios!
 
Fick förresten en fråga om jag kunde visa vad jag har i min USA-låda så jag tänkte ta och fixa det, men det får vänta tills jag är hos mamma igen på söndag för det är där jag har den. Hoppas det är lugnt!
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!