AVRESEDATUM!!!!!!

Idag kom det efterlängtade mejlet: jag har fått avresedatum! Den 13 augusti klockan 12.20 går mitt plan från Arlanda mot London och jag kommer åka tillsammans med Louise, en av tjejerna jag träffade på min första utbytesträff i januari vilket känns sååååå skönt! Slipper ju irra omkring helt ensam haha. Väl i London kommer vi möta upp en massa andra utbytesstudenter (bl.a. Lovisa och Alice!!! :DDDDD) och klockan 18.05 lokal tid går flyget mot New York och Soft Landing Camp. Kommer komma fram till Clovis den 16 augusti och så börjar skolan den 19e. Mer än så vet jag inte just nu då flygbiljetterna inte skickas ut förrän 6-7 dagar innan avresa, men är ändå superduperMEGATAGGAD!!!!
 
Har ju känt på mig ganska länge att den 13 var mitt avresedatum, men nu när det är officiellt känns det mycket mer verkligt. Om 32 dagar sitter jag alltså på ett plan mot mitt livs dröm, nya upplevelser och ett helt nytt liv. Imorgon är det alltså bara en månad kvar (var tog tiden vägen?!?!!??!?) och det är kanske dags att publicera inlägg i en ny kategori: sista månaden - Sverige. Wihoo!
Publicerat den / Livet i SverigeUSA-tagg;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!