you make me feel like i've been locked out of heaven

Hej finisar! Gick upp vid tio imorse eftersom jag hade sovmorgon och fick då reda på att vi skulle ha skridskor på idrotten, så fick åka hem till papi innan skolan eftersom de var kvar där sen förra gången. Fick skjuts av mormor (som bor hos mami ett tag framöver) då hon ändå skulle åka iväg, så behövde inte stressa vilket var skönt. Sen hade jag bara matte och idrott innan det bar av hemåt mot centrum för att handla. Är überskönt att det är fredag imorgon wiii! (Tacos till middag!!!) Sen på lördag kommer nog tjejerna över och vi får se vad vi hittar på. Har massa Wii-spel och singstar vi kan spela, haha. Blir säkert lite matlagning också, men ska bestämma mer imorgon så vi får se hur det blir hehe.
 
Har förresten skickat in en jobbansökan idag till caféet nere i centrum, och igår skickade jag in en ansökan om sommarjobb på Gröna Lund. Imorgon ska jag posta en till ansökan till ett café i Täby Centrum och i mars blir det ännu mer ansökanden för sommarjobb i Stockholm om inget av dessa nappar. Måste ju få ihop pengar till USA på nåt sätt, är åtta månader kvar så börjar bli lite smått stressad haha :(
 
Ska förresten färdigställa årsresumén nu när jag har tilgång till alla bilder, så den borde komma upp snart!
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!