will you call my name as you walk on by?

Dagen har spenderats i Stockholm med Victoria. Vi har upptäckt ställen vi aldrig varit på och tagit en spontan bussresa till Nacka Forum, bara för att. Har haft en toppendag med en fin vän och fick chansen att använda min nya jacka, så jag är glaaaad. Hittade en skrivtavla på Granit som jag tänkte ha här hos pappa för att skriva upp inlämningar, läxor och prov i skolan den här terminen. Har en känsla av att den kommer vara ganska fullproppad med sådant.

Kom hem för ca en timme sen och har nu ätit middag samt satt upp tavlan. Har förresten inte hört något nytt på USA-fronten på flera veckor och börjar undra vad det är som pågår... Tar det så här lång tid att gå igenom en ansökan? Antar väl det. Hur som helst, är fortfarande ovetandes om allt som rör mitt år, så än så länge har jag tyvärr inget att avslöja, men snart kanske! Nu tänkte jag i alla fall göra fruktsallad innan klockan blir för mycket, hihi. Ha en bra fredagkväll så hörs vi!
 
Glad Hannah i Nacka Forum i eftermiddags
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!