ryan, jamie, ian and nash - also known as hot chelle rae

HCR skrev på sin facebook igår att de ska släppa ny musik vilken dag som helst och de har lagt upp nya bilder från vad jag antar är en photoshoot inför deras kommande album. Är sååååååå taggad på nytt material!!!!!! Är runt 1,5 år sen som Whatever släpptes, så kräver i stort sett ny musik hahah.
 
Om det är ett band som jag verkligen måste(vill) försöka se när jag är i USA så är det definitivt Hot Chelle Rae!! Såg dem i Studion i april förra året, men att se dem flera gånger är ju inte helt fel. Blir det inte HCR så hoppas jag att det blir Taylor Swift eller Demi Lovato i alla fall. Skulle ju vara grymt att se ännu fler men kommer ju trots allt att vara där för skolan och inte för konserterna, så vi får helt enkelt se hur det blir.

Här under är i alla fall bilderna som finns på deras facebookprofil, Ryan<33333333333333 (han är så jävla snygg!!!!?!!?!!!?! åhhhh får ångest pga vill träffa/se/krama denna perfekta människa nuuUuuUUuuUuu)

Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!