every time i touch that track it turns into gold

Effektivare bloggare får man ju leta efter. Har inte bloggat på riktigt sen i fredags kväll, så vad har jag gjort sen sist? Jo, chillade väl mest hemma i helgen. Blev inget med girlsen i lördags och i söndags gick jag omkring i pyjamas hela dagen (så skönt!) och igår och idag har jag väl bara haft fullt upp med skolan. Stannade kvar med Victoria igår och pluggade spanska i 1,5 timme eftersom vi inte orkade jobba på lektionen hahaha. Har ett häfte som ska vara färdigläst och redo för inlämning nästa vecka, har jag sagt vilken bra tidsplanerare vår lärare är?? Helt sjukt att vi får ett häfte på typ 15 sidor att läsa + svara på frågor om + 200 glosor(!!!!!!!!!!!) som ska göras klart på TVÅ VECKOR. herregud tror hon att vi inte har några liv ellerrrrrrrrrrr
 
Aja, är väl bara att bita ihop och plugga gärnet för är ju trots allt bara en termin kvar med spanskan nu wiiiiieeehhhhh!!!!! Ska bli såååååå skönt att slippa det sen. I alla fall, idag snöade det igen, mysiiiigt. Blir så glad när den kommer, speciellt nu eftersom jag inte vet än ifall jag kommer hamna nånstans där de inte har snö så får uppskatta den medan den är här, haha. 

Näe, nu tänkte jag ta och svara på några ytterligare frågor inför spanskan. Ha en bra tisdagskväll!
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!