det absolut finaste jag sett. någonsin.

Tom Fletchers "groom-speech" till de inblandade i hans bröllop är det vackraste jag någonsin sett. Att en människa kan vara så himla perfekt förstår jag inte. Han är bara så sjukt fin och underbar på alla jävla sätt. Ljuger inte när jag säger att jag låg i sängen och grät igår när jag tittade på det. Försök själva att titta på detta och inte brista ut i tårar. Det är omöjligt.
 
Det som gör det så himla speciellt är hur han har använt McFlys egna låtar och skrivit om texterna. Började gråta redan när jag hörde första noten för då visste jag att det här var någonting alldeles speciellt. Hade i och för sig inte kunnat ana precis HUR speciellt det var, men det räckte. När jag kom till delarna om hans syster, mamma och pappa och killarna själva låg jag nästan och hurklade för herregud tror aldrig jag tidigare skådat en man som ligger på samma nivå som Tom, när det gäller allt. He's one of a kind. Kommer nog bli tuft för min eventuella blivande man att mäta sig med detta, det är jag säker på. Åååååh är så himla avundsjuk på Giovanna, hon är verkligen världens lyckligaste tjej. Thomas Michael Fletcher ♥

Publicerat den / Livet i SverigeMcFlyMusik/Videor;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!