all i need is a beauty and a beat

Har hängt i stan ett tag idag för att umgås med faster, så möttes upp på Odenplan och sedan gick vi hem till henne för att senare gå till Västermalmsgallerian innan jag mötte upp pappa för att ta bussen hem. Hittade jackan i förra inlägget på rea på MQ (70%!!!) samt en annan stickad tröja som var helt underbar. Gjorde av med över 600 spänn men med tanke på att det skulle kostat över 2000 utan rean är jag supernöjd! Jackan är en sån som jag alltid velat ha men aldrig hittat, så jag blev helt överlycklig när jag såg att det var rabatt. Sen har mina iPod skal kommit också!!! Mamma var över med dom och dom är bäst, speciellt plånboksskalet, hihi.

Det är väl vad jag sysslat med idag. Kändes skönt att komma ut ur huset ett tag och andas frisk luft och göra något. Hoppas kunna somna normal tid inatt också och inte klockan halv fem som de senaste nätterna. Imorgon har jag inget inplanerat så vi får se vad som händer. Tänkte nog göra fruktsallad, var länge sen nu. På lördag börjar ridningen igen och på söndag drar jag till stan för att träffa andra utbytisar, wii! alla fall, hoppas ni haft en bra torsdag!
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!