har fått värdfamilj!!!!!

JAG ÄR I EXTAS. Förstår ni?!?!?!? Ansökte utan delstatsval och idag, en vecka efter att jag blev antagen hos ICES, ringer Explorius och säger att jag fått familj i självaste Cali!!!! Är i chock, tror inte att jag riktigt förstått det än.

Vet inte så mycket mer än att det är en dubbelplacering, alltså att jag ska bo tillsammans med en annan utbytesstudent (från Spanien), om jag väljer att skriva under att det är okej att bo med en annan. Tror dock att jag tänker göra det för det blir nog roligt att ha någon som vet vad man går igenom. Så ska alltså flytta till California i sommar!!!!!! D Ö R
 
Förutom jag så fick även en annan tjej familj i Cali, och Linnéa fick familj i Arizona!!!! Tre på en dag, helt sjukt. Linnéas familj verkar jättebra, hoppas min är det också men just nu vet jag faktiskt ingenting om vilka de är eller hur familjen ser ut... Vet bara att de bor i Clovis, hehe :D Men uppdaterar mer om detta när jag fått all info!
 
Här nedanför ser ni var jag kommer spendera mitt år, wihoo. Tre timmar till både LA och San Francisco, inte helt fel det hihiihihi.

Publicerat den / Livet i SverigeUSA-tagg;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!