three in the air if you just don't care

Hejsan svejsan! Var uttråkad igår innan jag drog iväg på mötet så hade en liten fotosession med mig själv ute i snön som ni ser här ovan. Den gick väl sådär, blir så jäkla ful på bilder så det finns inte hahahahhahaha. Börjar undra hur fan jag ska lyckas med dem när jag väl är i USA, meeeeeeeen det kommer säkert gå bra. I alla fall, på mötet igår tog de inte upp så där jättemycket nytt, så var väl kanske inte direkt nödvändigt att gå, men det var två stycken där som hade kommit hem från USA somras, och det var intressant att se hur man kan bo på två olika sidor i samma land, och ändå ha helt olika upplevelser. Det gör det verkligen svårt att försöka föreställa sig hur det kommer att bli, just för att det skiljer sig så mycket beroende på var man bor. Men å andra sidan är det ju lite charmigt, för det betyder väl att sitt eget utbytesår inte liknar/kommer likna någon annans.
 
Har förresten löst kompletteringen som jag fick (hoppas jag). Lisa mejlade tillbaka idag och sa att hon skulle meddela ICES felet och att de förhoppningsvis inte behövde intyg av läkare, men att hon i så fall skulle återkomma. Jag hoppas verkligen att de godtar det, är så trött på allt strul som har uppstått sedan jag började med mina ansökningshandlingar... Idag glömde jag i alla fall mitt ID-kort till skolan för första gången så var tvungen att köpa ett engångskort för att äta lunch, kändes väl lite onödigt men någon gång ska väl vara den första.
 
För att prata om något helt annat så hade vi volleyboll idag på idrotten, dock utan lärare då hon var sjuk, men det var roligt ändå. Volleyboll är faktiskt en sport jag skulle kunna tänka mig att göra tryouts för i USA, om den finns där jag hamnar, det skulle verkligen vara jättekul. Nämnde dock ingen sport i mitt brev förutom ridningen, så det är väl bara att hoppas. Men är ändå ganska säker på att jag kommer att anmäla mig till åtminstone en sport, sen vilken det blir återstår väl att se. Är inte så skicklig på något egentligen, förutom innebandy och ridning, men jag tvivlar på att de ens vet vad innebandy är och ridning är nog också lite svårt att syssla med om nu inte familjen har några hästar. Men det får bli att fundera mer på när tiden är inne!
 
Blev lite längre text än väntat men äschhh. Tänkte i alla fall hoppa in i duschen nu, vi hörs!
Publicerat den / FotoLivet i SverigeTankar/ÅsikterUSA-tagg;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!