everybody knows i'm hung up on you

Loggar in här och ser att jag i måndags hade 33 besökare, wtf hände liksom. Fast sen slog det mig att Alice länkade mig på sin blogg när hon skrev om sin placering så då förstod jag varför, haha. I alla fall, bloggar väl lite var och varannan dag just nu. Anledningen till det är att jag inte har nåt att skriva om då det inte händer så mycket för tillfället. Det enda jag väntar på är ett samtal från Explorius angående min placering. Vet fortfarande inte vad som gäller, om det här är den placerigen jag kommer få eller om jag blir av med den och får fortsätta väntan. Ger dem en dag till i alla fall men sen tänker jag nog skicka iväg ett mejl och bara fråga om de hört något. Är två veckor sen jag skickade tillbaka underskriften, känns ju som att det borde hänt nånting nu.
 
Hur som helst, idag tog jag en promenad på ca 1,5 timme för att försöka göra en fotoläxa som jag inte har någon inspiration alls åt men måste. Jag hamnade nere vid sjön så jag gick ut på isen och gick där istället för att gå längs bilvägen. Det var mysigt, jag gick där med lurarna på, musiken på hög volym, kameran runt halsen och solen i ryggen - så underbart! Hade varit ännu mysigare om mamma varit med men hon jobbade ju så fick klara mig ändå, hihi.
 
Tillslut tog jag tåget hem för jag hade ingen ork att gå tillbaka, hade inte ätit på typ tre timmar och jag var jättetörstig. Hoppas i alla fall att bilderna blev någolunda bra för annars kommer jag börja gråta. Hatar att gå foto nu när inspirationen legat på noll sen december, allt blir bara 1000 gånger jobbigare.
 
Imorgon väntar kanske skridskoåkning med mami och brorsan på sjön om vädret inte är alltför dåligt, annars får vi hitta på nåt annat. Nu ska jag i alla fall redigera lite bilder från idag, over and out.
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!