london heathrow

Sitter just nu på Wagamama på Heathrow! Flygresan gick bra och nu är det runt två och en halv timme kvar tills nästa flyg.Tänkte bara slänga in ett litet inlägg innan jag lämnar Europa, hihi. Nästa gång vi hörs är jag på hotellet i New York!
Publicerat den / Sista månaden - Sverige;


Postat av: Gunilla Sjöberg

Hupp, hupp! Bra där! Wagamama rules!! :) Det var något jag skulle säga dig men glömt. Typiskt :)! Jo, är det din vanliga mailadress som gäller? Du vet den med hästar :D? Puss!

Svar: Haha ;) Nej, har bytt! Om du ska mejla så gör det på [email protected]! :D Kraaam!
nilssonscorner.blogg.se

2013-08-13 @ 17:42:57
Postat av: Gunilla Sjöberg

Topp!! Tack!

2013-08-14 @ 11:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!