camping

Lokal tid: måndag 19 augusti kl. 20.15
 
Dagen efter att jag kommit hit åkte jag med mina värdsystrar för att campa tillsammans med deras farmor och farfar samt några av deras små kusiner. Det var ganska kul! Lärde känna både värdsystrarna och deras släkt lite bättre, och det är alltid kul. Den här familjen är typ helt perfekt!!!
 
Här är lite bilder från campingen. Vi stannade vid ett resarvat, där vi bl.a. fiskade osv! P.S. Det är så sjukt varmt här!!!!! Känns som att jag ska smälta varje gång jag är utomhus hahah

Skyler och min yngsta värdsyster Lyndi!

Behövde svalka fötterna för att det var så varmt haha

Publicerat den / Ett år i USAFoto;


Postat av: Åse

Hoppas du vill komma tillbaka hem sen bara ... *fniss* Saknar du solskyddet :-D

2013-08-20 @ 16:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!