your worst inhibitions tend to psych you out in the end

Sitter just nu i datorsalen och har slutat fotolektionen men orkar inte resa på mig heheheh. För att uppdatera er lite på vad som hänt sen jag uppdaterade på riktigt, så har jag alltså sett 6 säsonger av Psych på 15 dagar, började på den 7:e i förrgår och har bara tre avsnitt kvar innan jag har hunnit ikapp. Kommer känna mig så tom när jag kollat klart, haha...
 
På måndag ska jag i alla fall på en träff hos Explorius för oss som har ICES som amerikansk organisation och träffa ett par area reps som finns där för att svara på eventuella frågor. Då tänkte jag bl.a. fråga både dem och Explorius om de vet vad jag ska göra eftersom jag inte får svar från familjen. Det ska i alla fall bli kul att träffa dem, fråga frågor och öva på engelskan lite, hihi. Har dessutom bara en lektion på måndag så det är rätt chill.
 
Annars tror jag inte att det finns så mycket att uppdatera om. Livet rullar på som vanligt, det är mindre än två månader kvar till skolan slutar (och exakt fyra till jag börjar high school!) och har klarat av ett av nio nationella prov. Bara åtta kvar.... Hur som helst, finns väl inget mer att säga än att jag älskar Shawn Spencer to death och att vi borde gifta oss. Japp.
 
ALLTSÅ JAMES RODAY ÄR SÅ SNYGG ORKAR INTE ENS????!?!?! *gråter* skulle göra vad som helst för att vara maggie haha
Publicerat den / Livet i SverigeLovable things;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!