» SE HIT ALLA ONE DIRECTION FANS! «

Säljer min One Direction: Forever Young-biografi som har legat i mit rum och skräpat i över 1,5 år nu, så om ni är intresserade kan ni ta en sväng över till Blocket [länk] där en annons just nu ligger uppe! Priset ligger på 150:-, vilket är ett ganska bra pris med tanke på vad den säljs för på Adlibris och Bokia osv.
 
SÅLD!
 
Har lite fler One Direction-prylar som kommer komma upp framöver, bl.a. deras Up All Night-album (ett signerat & ett annat med ett cover på Louis), plus deras första singel WMYB. Behöver samla ihop pengar inför USA och eftersom jag ändå inte är ett fan längre kändes det lämpligt att sälja dessa saker och låta någon annan få glädje av dem!
Publicerat den / Livet i Sverige;


Postat av: Anonym

vill gärna köpa signerade 1d saker mejla mig !

Svar: Säljer 1d saker nu på tradera om du fortfarande är intresserad. Länkar: http://www.tradera.com/one-direction-up-all-night-signerad--auktion_340574_185750263 och http://www.tradera.com/one-direction-what-makes-you-beautiful--auktion_340574_185750662
Hoppas de är intressanta!
nilssonscorner.blogg.se

2013-06-03 @ 17:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!