say what you need to say, say what you need to say

Hejsan svejsan. Ber om ursäkt för alla deppiga inlägg de senaste dagarna, det har helt enkelt varit en sån helg. Först alla deprimerande avsnitt av Psych och sen blev det en sväng till veterinären med älsklingen i fredags kväll då han knappt ville äta, dricka eller röra på sig. Vi fick åka därifrån klockan två på natten utan honom i ovisshet om han skulle överleva eller inte (som ni kanske kunde lista ut från ett tidigare inlägg). Som tur var upptäckte de inget ovanligt, förutom att han var extremt uttorkad, så min bebis får lyckligtvis stanna hos oss ett tag till ♥
 
Annars har helgen inte bidragit med så mycket. Har i stort sett bara myst med katten och kollat ikapp alla avsnitt av de serier jag missade under mitt två och en halv vecka långa Psych-maraton, hehe. 
 
Idag var jag bara i skolan i ca 1,5 timme eftersom vi endast hade spanska, så gick hemifrån halv sju och var hemma igen halv elva. Vid tvåtiden drog jag in till stan för ICES-träffen som hölls på Explorius kontor, slänger nog in ett separat inlägg om det senare! Använde i alla fall min jeansjacka för första gången idag trots det dåliga vädret. Snart är våren hääääär
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!